poniedziałek, 7 stycznia 2013

O mnie

Prywatnie

Nazywam się Maciej Uchal. 25.01.13r. czyli za dwa i pół tygodnia kończę 35lat. Od 6,5 roku jestem szczęśliwym mężem a od 3,5 roku szczęśliwym tatusiem :) Moja żona ma na imię Gosia a synek Tomasz.
W drodze mamy kolejne maleństwo i tym razem na 90% ma to być córeczka z czego oboje z żoną bardzo się cieszymy :) Mieszkam w Bydgoszczy.


Zawodowo.

 Mam własną firmę - agencję muzyczną. Zajmuję się organizacją, prowadzeniem, obsługą od strony muzycznej i technicznej (światło, dźwięk) wszelkich imprez - od okolicznościowych począwszy a na eventach firmowych kończąc. Jestem DJ/wodzirejem/konferansjerem w jednym. Skończyłem wydział Wokalno-Aktorski na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy a w międzyczasie studiowałem też Edukację Muzyczną i Dyrugenturę Chóralną na UKW.

Pasje.

Odkąd jakieś 5 lat temu natknąłem się w Mpiku na książkę "Bogaty ojciec, biedny ojciec" Roberta  Kiyosaki moje życie zaczęło się zmieniać. Od 3 lat interesuje się wystąpieniami publicznymi i szlifuje te umiejętności w organizacji Toastmasters International w klubie Toastmasters Bydgoszcz. Przeszedłem  10 lekcji i uzyskałem tytuł mistrza Cashflow. Bardzo bliskie mi są zagadnienia rozwoju osobistego, NLP oraz wolności finansowej, do której nieustannie dążę.

Przez wiele lat prowadziłem kilka zespołów wokalnych. Marzy mi się największy dziecięcy chór gospel w Polsce i może nawet w Europie. Chciałbym w przyszłości zostać dyrygentem syfmoniczno-operowym.

Mam nadzieję, że poznaliście mnie teraz trochę bliżej.
Pozdrawiam i do usłyszenia wkrótce.
Maciej Uchal

1 komentarz:

  1. Pozdrawiam :) Milo jest poznac kogos kogo zycie jest tak ciekawe i urozmajcone. Zycze powodzenia w osiaganiu celow, sa super.Barbara

    OdpowiedzUsuń